بچه های من.....


بچه های من باور دارند , پیش از اینکه ببینند!

دیگران,تا نبینند باور نمی کنند!

 

بچه های من, تسلیم هستند, پیش از آنکه حکمت یک دستور را بدانند!

دیگران به شرطی اطاعت می کنند که قانع شده باشند!

 

بچه های من, درون پدیده ها را می بینند,اما سکوت می کنند!

دیگران, ظاهر پدیده ها را می بینند و فریاد می زنند!

 

کسی غم بچه های مرا نمی بیند, آنها غم شان را برای خود نگه می دارند,

اگر جایی غم شان سرریز شود آن را درون " چاه" می ریزند!

دیگران , غم و اندوه خود را به سروکول دیگران می پاشند!

 

 

بچه های من........

بقیه مطالب در مورد بچه های من , به زودی در فرصت بعدی.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394برچسب:بچه های من, پرورش افکار,, | 18:36 | نویسنده : اسدي |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.